علم

ای خدا، من باید از نظر علم از همه برتر باشم، تا مبادا که دشمنان مرا از این راه طعنه زنند. باید به آن سنگدلانی که علم را بهانه کرده و به دیگران فخر می فروشند، ثابت کنم که خاک پای من هم نخواهند شد. باید همه ی آن تیره دلان مغرور و متکبر را به زانو درآورم، آنگاه خود خاضع ترین و افتاده ترین مرد روی زمین باشم.

ای خدای بزرگ، اینها که از تو می خواهم، چیزهایی است که فقط می خواهم در راه تو، به کار اندازم و تو خوب می دانی که استعداد آن را داشته ام. از تو می خواهم مرا توفیق دهی که کارهایم ثمربخش شود و در مقابل خسان سرافکنده نشوم.

تو ای خدای من، می دانی که جز راه تو و کمال و جمال تو آرزویی ندارم، آنچه می خواهم آن چیزی است که تو دستور داده ای و می دانی که عزت و ذلت به دست توست و می دانم که بی تو هیچم و خالصانه از تو تقاضای کمک و دستگیری دارم…

سال 1390 مبارک باد

دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد،
 و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند.
در سال جدید خورشیدی، سبزی ، شادی ، کامیابی، بهره وری، اثربخشی فعالیتها و
بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.
سال 1390 مبارک باد